Oups!

Heeeej knäppis;)

Nu sitter jag här framför min råsa söta lilla dator haha (a) xD
Kom hem för ett tag sen från min underbara älskling Linnea som tydligen har förlovat sig med den trevlige Andrea;D Grattis älskling!!♥

Jag var bara med henne ett tag men det var underbart trevligt:)

Något innan jag var med henne så var jag med min älskade bästis Amanda på UMO och vi log deras kondomer hahahaha xD  sooo fine xD
Men snacka om att det var pinsamt hahahahahaha xD

Innan de var jag i skolan och det var faktiskt riktigt skönt att komma tbx, har ju varit sjuk i en jävla evighet så jadu det var riktigt nice!! haha:D

Innan det träffade jag Maria på bussen och vi pratade lite, sammtidigt som vi gjorde varandra sällskap till våra skolor xD


Och innan det.... satt jag och pluggade skiten av mig hela morgonen sen klockan fucking 4 :o

Så jaaa, jag e helt döööööööd nu och vill bara sova!
Vikket jag tänker göra också!!


Hahaha btw, märkte att jag skrev min dag bakifrån haha xD lycka till me läsningen;)


Puss på dig!!!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0