Jippi, mamma o pappa e borta;D

Heeeeeej heeeeeeej!

Nu sitter jag här och skriver litegran;)
Mamma och pappa e på någon färja och jag och min bror e alltså ensamma hemma;)

Såå hmm, Alex kom hem till mig och hjälpte mig me mitt pluggande, vikket var jätte snällt(A)
Ehm jag lagade Woook och den blev väll helt okej faktriskt ;) älskar starja maträtter o spec Woooooker:D Tandori wook e bäst nere i kungshallen men e fan aldrig där längre :'( måste verkligen ditt igen!!!


Men men vi pluggade, åt och sen träffade vi B ett tag nere vid Töjnaskolan :)
Haha b ledsen de va Alex fel att vi kom sent (a) ..*host*..

Haha doooom söööööög på basket vikket jag tyckte var skit kul;D hahahaahahaha

Kvällen blev lyckad och jag hade riktigt nice;D

Nu ska jag sova puss på dig!!! ♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0