Hahaha ja det blev en ganska nice dag;)

Heeej heeej!

Just nu gör jag typ nada xD
Lyssnar på musik och e helt slut från igår.

Juste skrev aldrig om gårdagen så lika bra att jag gör de nu;D

Joo, dagen började med att jag tog det lungt (fortfarande sjuk)...
Sen när mamma kom hem från jobbet vid typ 12 så åkte vi tilll Löwet och jag gjorde en lungrönken.
Vikket va ganska pinsamt man fick inte ha något på överkroppen, och jag hade en jävla kläning på mig bara..xD
Så ja jag fick stå där i bara trosorna.

Inte nog med det... en heeeeet läkare kom in när jag stod där helt typ "naken" ehmm snacka om pinsamt xD

Kanske ska tillläga att han INTE var GAMMAL han var typ 20:o ....


Men men när jag var klar där åkte jag och mamma hem igen och kollade på lite filmer o sånt.

På kvällen träffade jag Jocke och vi var här i töjnan o gick runt en sväng.

Sen gick jag hem, hemma tog jag det lungt o märkte att man inte behövde ha vip för att ha livecam på pea xD så satt o fånade mig där ett bra tag xD

Sen vid 12 /1 tiden så träffade jag Oskar o vi var ute o sen hemma hos mig.

Vikket va ganska mysigt;)

Men men det var vad jag gjorde igår;)


Puss på er!♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0