Fyfan mår inge bra!!

Heeeej!

Nu när jag skriver de här mår jag inge bra...
Jag va på sjukhust (igen) igår, och tog mer prover, men tror inte de kommer visa något och som sakt kommer antagligen rönka lungorna i morgon, vilket jag inte ser fram imot!

VILL BARA BLI FRISK!

Och idag va de tänkt att jag och B skulle iväg till UMO men jag kan ju inte gå dit när jag mår så här men skulle vara bra att göra de iallafall! Faaaaaaaan!

Har en jävla massa böker hem från skolan som jag måste plugga i men pallar inte de e för mycke och jag mååååår inge bra! Såå tack hela jävla första&andra världskriget ska jag läsa om + alla andra ämnen....
This sucks!!!

Kan ingen bara komma hit o krama om mig så jag blir frisk igen?!

Aja bläää, nu ska jag sova vidare, hoppppppppppppppppppppas att du mår bättre och har en bra dag me dina kompisar!!

Live youre life!


PuuuuuuuuuuuuuuussaR♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0