Heeej, nu sitter jag här och kollar på Idol vilket e ganska bra men inte sätt någon som e spec än.

För ett par timmar sen var jag me B på UMO och de va nice:p

Haha men haha vafan 4 kronor xD de var ju fan grymt knäpptxD haha
Var nervös som fan innan men de gick bra och skönt att få det avklarat:)



Men men det jag ville få sakt med det här gb:t var att jag e såååå trött på att vara singel:o
Jag vill ha en kille men inte en tråkig kille jag vill ha en man kan ha roligt med, men ändå mysa galet me:o men va fan de finns inge som e såå:o

Hmm, fyller ju år om 3 veckor, kan man önska sig en kille?xD haha

Men men skit samma får en någon som jag älskar någon gång;)

Nu ska jag kolla klart

Puss på dig♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0