29/8 -09 Lördag

Heeeeej!

Idag gjorde jag inte spec mycket på dagen, tog det bara lungt och lekte med min nya söta råsa datorxD hehe

När klockan var något innan 14 så frågade mamma fall jag ville me till kista och träffa bebisen, och jaaaa självklart ville jag det:D

Vi köpte blommar innan vi träffade Madde och hennes lila 2 månaders bebis:D
Sen när vi träffades så kunde jag inte sluta att kolla på Charlie (som bebisen heter) :)

Han var bara sååå söt, haha Madde bara
"Emelie, du får vänta tills du e 23 innan du får en egen"
(så blir de som för henne och mamma)

men hallå den var ju såååå söööt och naaaw älskar små söööta bebisar, men gumman de betyder inte att jag vill ha en egen, eller okej klart jag vill ha barn men inte NU xD

Men men han var så söööööt men stor för att vara såå liten :P

Japp kan bara säga att han var otroligt söt:)

Men men vi var i kista och jag träffade som sakt min nya mini kussin... och min yngsta moster Madde:)

JUSTE :o

Nu e inte jag minst i släkten längre:o hmm:/


Sen när vi sakt hejdå till Madde och mini Charlie så gick jag, mamma och Alexander på bio.
Vi såg den nya Beck filmen:)

Den var helt okej men de var bara B-SKÅDISAR vilket förstörde de hela...


När jag kom hem var klockan runt 11 tiden så vi kollade på en film tsm, sen gick jag ner till mig och chatade lite med bla Alex :)

 

Resten tillhör faktiskt inte den här dagen så skriver om de i näste inlägg;)

 

Puss på er!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0