30/8 -09 Söndag

Gooood morgon!

Nu är klockan ehm ca halv 10 och snacka om att jag hade en trevlig kväll:)

Imorse vid 1 tiden så frågade Alex i Solna mig fall vi kunde ses och ehm jadu jag var trööött men men vi träffades så när klockan var runt 02.00 så träffades vi:)


Vi var nere vid töjnan ett bra tag, jag hittade en fotboll så vi sköt några bollar sen tog jag bollen och gick till basketplanen hehe baby du var inte bra på basket (a) xD

Efter ett tag frös han för mycke så vi gick in till mig.
Vi bestämde oss för att kolla på Coatch Carter men ehm ärligt talet tror jag inte vi såg så mycke av filmen xD

B ringde mig så jag pratade med henne och sen ville han prata med henne så ja det blev mycke pratande haha xD

Nja sen kollade vi på filmen och hade de lite mysigt:)

När klockan var 9 kom vi på att klockan var lite mycke så vi gick ner till bussen och där hade vi krig med några bär haha kul xD

Sen kom bussen och han gav mig en puss och gick på.

Omg juste det var ju lite pinsamt jag hade inte på mig spec mycke men sen så träffade jag Renaté (omg ingen anning om hur man stavar hennes namn) som är Linnea G:s mamma och det var lite pinsamt hon trodde att jag precis hade kommit hem från en fest Usch pinsamt faktskt(a)

Men men nu har jag precis kommit in och e helt slut så ska sova:)

Puss på dig!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0