2/9 -09 Onsdag

Heeej heeej!

Idag var jag hemma från skolan med, jag mår skit dåligt!

Så jag gick upp vid 8 tiden för att ringa till vårdcentralen så att jag kunde träffa läkare o ta prover.

Först när jag ringde så sa idioterna att jag inte fick komma bara för jag hade alla symtomer som man skulle ha om man hade Svin-influensan!!

Sen efter ett tag ringde dom upp mig och sa att jag fick komma men att jag inte skulle sätta mig i det vanliga väntrummet så jag skulle gå direkt till min husläkare.

Jag fick en tid 11.45 så jag gjorde mig iordning och sen åkte jag dit.


När jag var klar därborta så ringde mamma och frågade fall hon skulle hämta upp mig hon hade jobbat klart för dagen.

Jag sa att jag var det så hon kom och hämtade mig, sen åkte vi och hyrde 3 tjejfilmer:)
Hehe köpte också en varsin Ben&Jerry och sen frågade hon fall jag ville ha Kinamat till lunch så vi åkte och köpte det med:)

Sen när vi kom hem hade vi en riktig gottedag framför TV:n :)

Nu ska jag sova lite puss♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0