25/8 -09 Torsdag

Idag var jag i skolan och det var faktiskt riktigt roligt!

Amanda kom till skolan vid Idrotten och sen var hon med på svenskan:)

Haha riktisgt kul var det;)

Juste hahaha "killar" =japp B jag vet var skit kul xD

Ni som läser de här o inte var me kommer säkert inte att fatta något men men de e värt att försöka med en dum förklaring:p

Min lärare Eva pratade om lite olika ämnen man kunde prata om vid vid någon muntlig sak som vi tydligen skulle ha...
Så hon gav ex med dom som satt vid min rad så exemplerna var "hästar", "simning" (någon annan sak) och sen kom hon till mig och sa "KILLAR"...

Haha det blev lite skratt och prat om ;D

Haha aa stora frågan var "vad är killar egentligen bra till?" haha vi kom bara på att dom e bra på att fixa njutning & barn men de e ju en o samma sak egentligen ;) xD haha

Haha aa man måste ha varit där för att förståmen men det var riktigt nice;D

Haha juste B och jag var vid UMO och tog en jävla massa kondomer xD haha eller nja ALLA skit kul  haha fick typ 30 var xD

Men men nu ska jag sova puss på er alla!!♥


Kommentarer
Postat av: A♥

haha den där kommentaren var så jävla klockren xD kan inte jag få börja i er klass? (a) haha ♥♥♥

2009-09-06 @ 20:23:15
URL: http://amandawestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0