Såå trööött!!

heeej heeeeej!!

I dag har jag varit helt slut:o sov typ i skolan och orkade inte hålla mig vaken så alla fick massera mig, men de va ju inte såå smart somnade ändå xD

Slutade med att jag masserade folk i 2 ½ timma xD

Men men när jag kom hem så hade skolan mailat pappa om posetiva saker från nu iveckan men också skrivit om hur jag mådde idag...

Vet att dom bryr sig och bara vill mitt bästa men jag e som jag e och kan inte slapna av... puschar ju bara på mig själv mer och mer, och med mera krav och skit...

Men men..

I måndags började jag med träningen igen vilket var sjukt sköööönt!!
så i veckan har jag tränat:

Måndag - Gympa, Tisdag - Spinning, Onsdag - Dans, Torsdag - Arobiq.

Tänkte gå på Spinning idag me men fick inte för mamma... så tar de i morgon istället ;)

men men, nu ska jag kolla på "systrar i jeans 2" och fortsätta smsa med alla, e ju som sakt helt slut körd :P


♥ Puss på dig!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej, puss på dig <3

2009-10-18 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0