Ehe va ett tag sen xD

Heej heej!
Nu ligger jag i min säng och smsar/chatar lite med mina sötisar vikket e nice:)

Hmm, va typ en evighet sen jag skrev i min blogg, har haft sjukt mycke för mig så inte haft tid....

Men nja en kort sammanfattning på vad som har hänt e väll att jag har FYLLT år så ny e jag 16.
Ehm jag har också varit sjuk i 1 ½ månad, vikket var sjukt jobbigt... Sen har jag varit med kompisar bla, Linnea ovh Amanda.

Ehm föra helgen hade jag skit kul, jag och Linnea var me varandra först och vi va på Kinan i sollentuna, slutade med att några knäppa killar blev en anning för jobbiga så vi pratade på lite gran och slutade med att vi var äldree än va vi är...+ att jag "va gravid" hahahaha snacka om sjukt xD men men vi hade det kul iallafall.. och det är ju huvudsaken.

Ehm mer saker som har hänt?

Jag fick MVG på mitt matte prov (som jag gjorde på min födelsedag) haha det var ganska nice eftersom jag bara hade varit me på 3 matte lektioner:)

Men men skolan e booooring, sååå hmm kan ju alltid säga att jag och "ni vet vem" har krig xD och att jag har börjat sjunga igen och det känns såååå underbart efter varje lektion mjed såångpedagogen!!!! :D

OHHH jag ÄLSKAR verkligen att SJUNGA!!!

Men men det var lite om vad som har hänt den senaste månaden xD nu ska jag leta upp en film sen skriver jag mer om vad jag har gjort i dag :)

♥ Puss på er!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0