Lördag 26 dec

Goood jul!

Hoppas alla haft en bra jul, me massa julklappar:D
Själv va mina föräldrar en aning galna xD
Dom hade köpt en massa vinterkläder o slagit in (hatar vintern) så jag o min bror blev ganska besvikna o sura....
Sen något senare så tog dom fram de riktiga julklapparna vikket va en biiiiiiig tv o massa pengar:D

Haha elakt men snääääälllt va:D haha (a)
Bara för dom ville se min o min brors miin xD

Men men nu har jag precis vaknat o kollar på min 32 tums tv som jag har i mitt lilla sovrum:D haha nice nice:D
Funderar på att ringa B o bestämma va vi ska göra under nyår men tror jag gör de sen:)

E ganska döööd så funderqar på att sova vidare lite xD

Hoppas ni alla hade en toppen jul!


Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0